המנעול החכם ביותר באירופה

עכשיו בישראל

המנעול החכם של Nuki הופך את דלת הכניסה שלך לחכמה.

התקנה עצמית של 3 דקות על בסיס הצילינדר הקיים.

לאחר התקנת המנעול החכם ניתן יהיה:

1. לפתוח ולנעול את הדלת ישירות מהסמארטפון ומכל מקום בעולם.

2. להעביר מפתחות וירטואליים (הרשאות כניסה) לכל אחד ובכך לנהל את הגישה לבית שלך.

במידה ונגנב/נאבד הטלפון ניתן לבטל את ההרשאה בקלות ובמהירות, ואין צורך להחליף צילינדר...

3. לפתוח אוטומטית את דלת הכניסה לבית כאשר אתם מתקרבים לדלת, אין צורך להוציא את הטלפון מהכיס.

4. להגדיר אפשרויות שונות של נעילה אוטומטית של הדלת, לפי בחירתכם.

5. לדעת אם הדלת פתוחה, סגורה, נעולה או לא נעולה בזכות סנסור (חיישן)- מוצמד על המשקוף.

6. להתממשק בקלות למערכות בית חכם ולעוזרות הקוליות Apple HomeKit, Amazon Alexa, Google Home, IFTTT ועוד.

7. להמשיך ולפתוח את הדלת עם מפתח מבחוץ, ועל ידי סיבוב ידני מבפנים.

פרטים נוספים

המנעול מתקשר עם הטלפון על בסיס בלוטת' (Bluetooth), מופעל בעזרת ארבע סוללות אצבע, כך שאינו זקוק למקור חשמל. חבילת קומבו זו בתוספת יחידת מגשר - המגשר של Nuki מחבר בין המנעול החכם לרשת, ומאפשר לך לשלוט במנעול מכל מקום בעולם. בעזרת המגשר ניתן לפתוח ולנעול את הדלת מכל מקום, לראות את מצב הדלת (פתוחה, סגורה, נעולה, לא נעולה). המגשר מאפשר לך להפעיל את הפתיחה האוטומטית ואינטגרציות נוספות למערכות בית חכם. כל התקשורת בין הטלפון למנעול ( גם דרך הרשת), הינה מוצפנת. ההצפנה נעשית מעל ההצפנה הקיימת של תקשורת בלוטת' 5 עם שכבה נוספת של אבטחה דרך NaCl בה האפליקציה מתקשרת עם המנעול דרך מפתח ייחודי שמוכר רק לשני המכשירים. המערכת עוברת בדיקות רבות ( גם של גורמי אבטחה חיצוניים - כולל חברות אבטחה ישראליות שעשו לו מבדקי penetration test) וגילו שהוא המאובטח ביותר.

למידע נוסף- צפו בסרטון

תוספות למנעול החכם

מגשר (Bridge)

המגשר של Nuki מחבר בין המנעול החכם לרשת, ומאפשר לך לשלוט במנעול מכל מקום בעולם. בעזרת המגשר ניתן לפתוח ולנעול את הדלת מכל מקום, לראות את מצב הדלת (פתוחה, סגורה, נעולה, לא נעולה). המגשר מאפשר לך להפעיל את הפתיחה האוטומטית ואינטגרציות נוספות למערכות בית חכם.

לרכישת חבילת קומבו של מנעול + מגשר

רק 1,550 ש"ח

אופנר (Opener)

האופנר של Nuki הופך את האינטרקום שלך למערכת חכמה לפתיחת דלת הבניין. תוכנן במיוחד להתקנה עצמית בבית, על מנת להפוך את כל הכניסה שלכם לחכמה וחופשיה ממפתחות, מדלת הבניין עד דלת הכניסה לבית. האופנר מאפשר לפתוח את דלת הכניסה לבניין ישירות מהטלפון, לפתוח את דלת הכניסה מיד כשמישהו מזמזם (על בסיס שעות לבחירתכם). האופנר מתחבר על בסיס הגידים הקיימים באינטרקום ונותן "מגע יבש" על כן יכול לפתוח שערים חשמליים נוספים.

אפשרויות פתיחה רבות

קודן (Keypad) לפתיחה מהירה ללא הסמארטפון

הקודן הוא התוסף המושלם למנעול החכם, מאפשר לך לצאת מהבית מבלי לקחת שום דבר נוסף עלייך. עובד על הסוללות (המגיעות עם הקודן) ומתקשר ישירות עם המנעול. ניתן לחלק עד 100 קודי כניסה שונים (כל קוד בעל 6 ספרות), בכל קוד ניתן להגדיר סוג הרשאה שונה ולבטל אותה במידת הצורך.

שלט (Fob) לפתיחה מהירה ללא הסמארטפון

השלט מחליף את המפתח, מתאים בעיקר למשפחות בהן אין לילדים סמארטפון. יכול לפתוח ולנעול את המנעול. ניתן לקבוע הרשאות כניסה לכל שלט לפי ימים/ שעות, ולבטל את ההרשאה בקלות ובמהירות במידה ונגנב/נאבד השלט, ואין צורך להחליף צילנידר...

טביעת אצבע

מערכת טביעת אצבע לפתיחה נוחה ובטוחה של דלת הכניסה, מתממשק בקלות עם המנעול החכם של נוקי. המערכת המאובטחת ביותר לפתרון טביעת אצבע, עם מערכת זיהוי אינפרא אדום, ומערכת למידת מכונה אשר יודעת לזהות ולהתאים עצמה לאצבעות הילדים כאשר הם גדלים, לזהות את המשתמש גם עם שינויים על האצבע כמו שריטות, וזיהוי הרגלי המשתמש.

בא בקרוב! לפרטים נוספים נא השאירו מייל

פרטים נוספים על מערכת טביעת האצבע

הירשמו בעזרת אימייל לקבלת עדכונים על המנעול וקבלת מידע על מבצעים והטבות

© 2020 All Rights Reserved

דילוג לתוכן