תנאי עסקת מכירה ותעודת אחריות
תנאי עסקת מכירה זו והאחריות הניתנת בגינה מוגבלים אך ורק לתנאים המפורטים להלן, ויחולו על כלל המוצרים המיובאים ו/או המשווקים על ידי חברת א. גולן תקשורת בע"מ.
ביטול עסקה והחזרת טובין
- ביטול עסקה יתאפשר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, והוא יוחזר באריזתו התקינה והמקורית, תוך 14 יום מיום קבלת הסחורה. הביטול יחויב בדמי ביטול של 5% או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.
- החזרת טובין תיעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981. בקשות החורגות מהחוק יטופלו לפי שיקול דעת החברה ובכפוף לדמי ביטול כפי שייקבעו במועד הבקשה.
תנאי אחריות
- החברה אחראית לפעולתו התקינה של המוצר כאשר נעשה בו שימוש רגיל ובהתאם להוראות היצרן, לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה, אלא אם צוין אחרת בחשבונית.
- במסגרת האחריות תבצע החברה תיקון ו/או החלפה של מוצר פגום לפי שיקול דעתה הבלעדי.
- אם המוצר אינו זמין במלאי או ייצורו הופסק, תספק החברה מוצר חלופי שווה ערך או טוב יותר.
- מימוש האחריות מותנה בהצגת חשבונית רכישה מקורית, תעודת אחריות זו ומספר סידורי תקין (ככל שקיים).
- האחריות אינה מוארכת עקב תיקון או החלפה אלא נמשכת עד תום התקופה המקורית.
- יש למסור את המוצר כשהוא ארוז היטב ובמצב שימנע נזק נוסף, על חשבון הלקוח, בצירוף חשבונית רכישה.
מקרים בהם האחריות לא תחול
- נזק פיזי גלוי: שברים, סדקים, מעיכות, סימני מים, קורוזיה או התחממות יתר.
- שימוש בניגוד להוראות היצרן או בתנאי סביבה לא מתאימים.
- נזקי כוח עליון: שריפה, הצפה, נפילה, ברק, מלחמה וכיו"ב.
- שיבוש תוכנה, התקנות לא מורשות, וירוסים או שימוש לא תקין במוצר.
- תיקון, פירוק פנימי או שינוי שבוצעו ע"י מי שאינו מוסמך מטעם החברה, למעט התקנה עצמית בהתאם להוראות היצרן/היבואן.
- מחיקה, קריעה או שחיקה של מדבקת האחריות או המספר הסידורי.
- נזק שמקורו ברשת החשמל, חיבור לא תקין, מתח חריג, חוסר הארקה או מכשירים חיצוניים פגומים שחוברו למוצר.
- רשלנות, הזנחה, לכלוך חריג או שימוש בלתי סביר במוצר.
- אי תשלום או אי פירעון מלא של העסקה.
הגבלת אחריות
- החברה אינה אחראית לנזק תוצאתי, עקיף, אובדן נתונים, הפסדים כספיים, פגיעה במוניטין או עוגמת נפש.
- אין התחייבות להתאמת המוצר לצורך מסוים של הלקוח.
- מומלץ לבצע גיבוי מידע לפני מסירת מוצרים לבדיקה או תיקון.
- קביעות המעבדה של החברה בנוגע לסיבת הפגם תהיינה סופיות ומחייבות.
פניה לשירות ומימוש האחריות
למימוש האחריות ניתן לפנות ל:
- טלפון 03-3030-490 או: 072-200-0182
- אפליקציית ה-וואטסאפ (WhatsApp) (הודעות בלבד): 050-753-5553
- דרך טפסי "יצירת קשר" באתרי החברה הרשמיים.
- לקוח שישאיר ציוד במשרדי החברה, ללא הסכמת החברה בכתב יחויב בדמי אחסון בסך 50 ₪ ליום, החברה אינה אחראית לציוד זה.
- הלקוח מאשר כי קיבל את המוצרים המפורטים בחשבונית במצב חיצוני תקין
- הלקוח מאשר כי קרא והבין את תנאי הרכישה, תנאי האחריות ותנאי השימוש המפורטים במסמכים אלו ובאתרים השונים של החברה, וכי כל אלה הינם מקובלים ומוסכמים עליו.