תנאי רכישה והאחריות – א. גולן תקשורת בע"מ וכלל מותגיה

תנאי עסקת מכירה ותעודת אחריות

תנאי עסקת מכירה זו והאחריות הניתנת בגינה מוגבלים אך ורק לתנאים המפורטים להלן, ויחולו על כלל המוצרים המיובאים ו/או המשווקים על ידי חברת א. גולן תקשורת בע"מ.


ביטול עסקה והחזרת טובין

  1. ביטול עסקה יתאפשר בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, והוא יוחזר באריזתו התקינה והמקורית, תוך 14 יום מיום קבלת הסחורה. הביטול יחויב בדמי ביטול של 5% או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.
  2. החזרת טובין תיעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981. בקשות החורגות מהחוק יטופלו לפי שיקול דעת החברה ובכפוף לדמי ביטול כפי שייקבעו במועד הבקשה.

תנאי אחריות

  1. החברה אחראית לפעולתו התקינה של המוצר כאשר נעשה בו שימוש רגיל ובהתאם להוראות היצרן, לתקופה של  12 חודשים מיום הרכישה, אלא אם צוין אחרת בחשבונית.
  1. במסגרת האחריות תבצע החברה תיקון ו/או החלפה של מוצר פגום לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  2. אם המוצר אינו זמין במלאי או ייצורו הופסק, תספק החברה מוצר חלופי שווה ערך או טוב יותר.
  3. מימוש האחריות מותנה בהצגת חשבונית רכישה מקורית, תעודת אחריות זו ומספר סידורי תקין (ככל שקיים).
  4. האחריות אינה מוארכת עקב תיקון או החלפה אלא נמשכת עד תום התקופה המקורית.
  5. יש למסור את המוצר כשהוא ארוז היטב ובמצב שימנע נזק נוסף, על חשבון הלקוח, בצירוף חשבונית רכישה.

מקרים בהם האחריות לא תחול

  1. נזק פיזי גלוי: שברים, סדקים, מעיכות, סימני מים, קורוזיה או התחממות יתר.
  1. שימוש בניגוד להוראות היצרן או בתנאי סביבה לא מתאימים.
  2. נזקי כוח עליון: שריפה, הצפה, נפילה, ברק, מלחמה וכיו"ב.
  3. שיבוש תוכנה, התקנות לא מורשות, וירוסים או שימוש לא תקין במוצר.
  4. תיקון, פירוק פנימי או שינוי שבוצעו ע"י מי שאינו מוסמך מטעם החברה, למעט התקנה עצמית בהתאם להוראות היצרן/היבואן.
  5. מחיקה, קריעה או שחיקה של מדבקת האחריות או המספר הסידורי.
  6. נזק שמקורו ברשת החשמל, חיבור לא תקין, מתח חריג, חוסר הארקה או מכשירים חיצוניים פגומים שחוברו למוצר.
  7. רשלנות, הזנחה, לכלוך חריג או שימוש בלתי סביר במוצר.
  8. אי תשלום או אי פירעון מלא של העסקה.

הגבלת אחריות

  1. החברה אינה אחראית לנזק תוצאתי, עקיף, אובדן נתונים, הפסדים כספיים, פגיעה במוניטין או עוגמת נפש.
  1. אין התחייבות להתאמת המוצר לצורך מסוים של הלקוח.
  2. מומלץ לבצע גיבוי מידע לפני מסירת מוצרים לבדיקה או תיקון.
  3. קביעות המעבדה של החברה בנוגע לסיבת הפגם תהיינה סופיות ומחייבות.

פניה לשירות ומימוש האחריות

למימוש האחריות ניתן לפנות ל:

  • טלפון 03-3030-490 או: 072-200-0182
  • אפליקציית ה-וואטסאפ (WhatsApp) (הודעות בלבד): 050-753-5553
  • דרך טפסי "יצירת קשר" באתרי החברה הרשמיים.

  • לקוח שישאיר ציוד במשרדי החברה, ללא הסכמת החברה בכתב יחויב בדמי אחסון בסך 50 ₪ ליום, החברה אינה אחראית לציוד זה.
  • הלקוח מאשר כי קיבל את המוצרים המפורטים בחשבונית במצב חיצוני תקין
  • הלקוח מאשר כי קרא והבין את תנאי הרכישה, תנאי האחריות ותנאי השימוש המפורטים במסמכים אלו ובאתרים השונים של החברה, וכי כל אלה הינם מקובלים ומוסכמים עליו.