עדכון והפעלה מחדש של כל הרכיבים עוזרים ליצור חיבור יציב.
להלן כמה שלבים פשוטים לפתרון בעיות בשילוב Smart Lock דרך Matter ב-Apple Home:
1.עדכון תוכנה של מוצרי Nuki
ודא שהקושחה של Smart Lock שלך ושל אפליקציית Nuki מעודכנת.
2.עדכון תוכנה ל-Matter Hub
בדוק אם עדכון תוכנה זמין עבור Apple HomePod שלך או Apple TV שלך. עדכון גרסת התוכנה הנוכחית תורמת לשיפור היציבות. שימו לב כי Nuki תומך בלעדית ב-Mater via Thread. בעוד שמודול ה- Wi-Fi אינו נתמך על ידי Nuki.
3.בצע הפעלה מחדש למנעול החכם
הפעל מחדש את ה-Smart Lock שלך על ידי הסרת הסוללות או ה-Power Pack לזמן קצר ולאחר מכן הכנסתם מחדש למכשיר.
4. בצע הפעלה מחדש ל-Matter Hub