ה-Smart Lock אינו מכויל. כיצד אוכל לתקן את מצב הנעילה?
במהלך הכיול בעת ההתקנה ה-Smart Lock שלך מכייל את עצמו לדלת שלך
במהלך הכיול, ה-Smart Lock שלך מבצע כיול אל מול הדלת וישמור את מצבי הנעילה המינימלית והמקסימלית. שתי עצירות אלו מגדירות את סיבוב הנעילה. לאחר הכיול תוכל לבדוק את מצב הנעילה באמצעות אפליקציית Nuki.
מה גורם לאיבוד הכיול של ה-Smart Lock?
מצב ה-Smart Lock יכול להשתנות עקב השפעות חיצוניות. למשל, אם הדלת קשיחה או שצריך לכייל את הצירים שלה. ייתכן שיידרש כיול מחדש גם לאחר נעילה ידנית עם המפתח הפיזי.
כיול Bluetooth של Smart Lock
הפתרון הטוב והבטוח ביותר הוא לכייל מחדש את Smart Lock שלך בטווח Bluetooth.
שלבי הכיול :
- כדי לכייל מחדש את Smart Lock שלך, הקש על ה-Smart Lock באפליקציית Nuki והזן את הגדרות הנעילה. לאחר מכן עבור אל "תכונות ותצורה". כאן תוכל למצוא את האפשרות "כייל מנעול חכם" כדי להתחיל כיול חדש.
- הגדרות (Settings) > תכונות ותצורה (Features & Configuration) >ראשי (General) >כיול מנעול חכם (Calibrate Smart Lock) – בחלק התחתון של האפליקציה.