Smart Lock Pro שלך אינו מצליח להתחבר לאינטרנט, למרות שהפעלת את מודול ה-Wi-Fi המובנה? כאן תוכל למצוא שלבים פשוטים כיצד להקים ולייצב גישה רציפה ומקוונת לרשת האינטרנט שלך.
- עדכן את המכשיר שלך
ודא שגרסת הקושחה העדכנית ביותר מותקנת ב-Smart Lock שלך. השתמש גם בגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית Nuki.
היכנס להגדרות (Settings) > תכונות ותצורה (Features & Configuration) > ראשי (General) > עדכון קושחה (Firmware update). - שפר את חיבור ה-Wi-Fi שלך
ודא של-Smart Lock שלך יש חיבור Wi-Fi טוב מאוד לנתב (ראוטר) שלך. אם עוצמת אות ה-Wi-Fi חלשה, צמצם את המרחק בין הנתב ל-Smart Lock Pro כדי לחזק את החיבור.
- הפעלה מחדש של המכשירים
– נתק את מארז הסוללות מהמכשיר וחבר אותו שוב
– נתק את ה-Wi-Fi ראוטר שלך מהחשמל לכמה דקות וחבר אותו בשנית
בעת ניתוק המנעול ממארז הסוללות אנחנו מבצעים הפעלה מחדש.
- איפוס Wi-Fi module
א. כבה את מודול ה-Wi-Fi המובנה של Smart Lock Pro שלך באפליקציית Nuki.
היכנס להגדרות (Settings)>תכונות ותצורה (Features & Configuration) >"Wi-Fi מובנה (Built-in Wi-Fi )".
ב. בצע אתחול מחדש למכשיר הטלפון שלך
ג. הדלק מחדש את אפשרות הWi-Fi המובנה בהתאם לשלב א'.
הערה: אתה יכול לבדוק את איכות החיבור למכשיר שלך תחת "הגדרות" > "סטטוס חיבור". איכות חיבור מוגבלת לא רק משפיעה על יציבות הגישה המקוונת, אלא גם צריכת החשמל תגדל.
הערה: כדי לחבר את מכשיר Nuki שלך לאינטרנט ולשלוט בו מרחוק נדרש אות Wi-Fi עם 2.4 GHz (גרסה סטנדרטית).