במידה והחיישן מתריע על כך שהוא הוסר מהדלת יש באפשרותכם לבצע מספר פעולות כדי לתקן בעיה זו:
- איפוס להגדרות יצרן באמצעות התפריט באפליקציה
- יש ללחוץ על התפריט הצהוב (תפריט ההמבורגר) בדף הראשי באפליקציה
- לחיצה על תת קטגוריית עזרה (Help).
- תחת כללי (General) ישנה אופציה ל-Factory Reset (איפוס להגדרת יצרן).
- בחירה של חיישן הדלת ומעקב אחרי השלבים באפליקציה.
- לאחר האיפוס, יש לצמד מחדש את החיישן למנעול.
- הפעלה מחדש באמצעות השלבים כאן
- יש לוודא התקנה נכונה על גבי הדלת.
- להתייעצות בנוגע להתקנה ולכל שאלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.
- יש לצרף לפניה תצלום של החיישן מותקן על גבי הדלת